فایل word شناسايي عوامل کليدي موفقيت پياده سازي مديريت ارتباط با مشتري در سازمانهاي ايراني و ارائه مدل

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن فایل word شناسايي عوامل کليدي موفقيت پياده سازي مديريت ارتباط با مشتري در سازمانهاي ايراني و ارائه مدل :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : سومين کنفرانس بين المللي پژوهشهاي کاربردي در مهندسي کامپيوتر و فن آوري اطلاعات

تعداد صفحات :24

چکیده مقاله:

امروزه برای همه شرکتها رضایت و فراتر از آن خشنودی مشتری اهمیت یافته است سیتسم مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان راهکاری جامع برای سازمانها جهت مدیریت ارتباطات اثربخش و کارا با مشتریان توصیه شده است امارها و اطلاعات نشان می دهد که اغلب شرکتها با اینکه هزینه های هنگفتی برای پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری داده اند. ولی نتوانسته اند موفق عمل کنند با مطالعه مستندات علمی در ارتباط با شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی این سیتسم انبوهی از عوامل مشاهده می شود . با توزیع پرسشنامه طراحی شده داده ها و اطلاعات به دست آمده از هفت شرکت خدماتی و چهار شرکت تولیدی تجزیه و تحلیل و رتبه بندی شدند.

لینک کمکی