فایل word بررسي نقش واسطه گري شادکامي بر سلامت روان در ميان دانشجويان دختر دانشگاه آزاداسلامي واحد کرمان | WORD
ی واحد کرمان که برابر با 5096 نفربودند .در این پژوهش از روش نمونه گیری تصادفی مطبق یا طبقه ای استفاده شد، به این صورت که از میان 5 دانشکده، 6 دانشکده به صورت تصادفی انتخاب و از هر دانشکده 4 رشته و از هر رشته 3 کلاس انتخاب شدند.با توجه به حجم جامعه N= 5096 تعداد 400 نفر بهصورت تصادفی نمونه گیری و بر اساس جدول مورگان انتخاب شدند که از این تعداد 400 نفر 382 نفر پرسشنامه ها را به صورت کامل بر گرداندند. نتایج پژوهش نشان داد که با توجه به ضریب همبستگی پیرسون و تعداد P به
فایل word بررسي نقش واسطه گري شادکامي بر ويژگي هاي شخصيتي در ميان دانشجويان دختردانشگاه آزاد اسلامي واحد کرمان | WORD
ه آماری مورد مطالعه در این تحقیق شامل کلیه ی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان که برابر با 5096 نفربودند .در این پژوهش از روش نمونه گیری تصادفی مطبقیا طبقه ای استفاده شد، به این صورت که از میان 6 دانشکده، 5 دانشکده به صورت تصادفی انتخاب و از هر دانشکده 4 رشته و از هر رشته 3 کلاس انتخاب شدند. نتایج پژوهش نشان داد که با توجه به ضریب همبستگی پیرسون و تعداد p دست آمده نتایج زیر به دست آمد که بین شادکامی و ویژگی های شخصیت ، رابطه معناداری وجود دارد
فایل word بررسي نيازهاي پژوهشي امور فرهنگي و دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي اردبيل | WORD
وصیفی است روش انجام پژوهش به صورت پیمایشی بوده و جامعهآماری پژوهش شامل کلیه کارکنان اداری و مدیر گروه های دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل که به تعداد 300 نفر بوده است. به این ترتیب در حوزه فرهنگی اولویت اول نیاز پژوهشی مربوط به بررسی نوع فضا و مکان مناسب و مفید برای گفتمان های دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در حوزه امور دانشجویی علل افزایش افسردگی در میان جوانان می باشد نیاز سنجی پژوهشی اولویت بندی دانشکده پزشکی دانشگاه ازاد اردبیل
فایل word بررسي و تحليل خودکنترلي جنسي و تاثير آن در بزهکاري نوجوانان(مطالعه موردي نوجوانان شهر زاهدان) | WORD
اری کوچکتر از 0/05 به دست آمده در تمامی شاخصها، تفاوت معناداری بین خودکنترلی در بزهکاری در بین نوجوانان دختر و پسر دیده میشود. در واقع میتوان این چنین بیان نمود که خودکنترلی بالا درمیزان بزهکاری نوجوانان تاثیر زیادی دارد. با توجه به نتایج به دست آمده از میانگین و آزمون من ویتنی مشخص شد که پسران از خودکنترلی بالایی برخوردار هستند که در بزهکاری آنان تاثیر زیادی دارد و دختران از خودکنترلی پایینی برخوردار هستند که در کاهش بزهکاریشان تاثیر زیادی دارد.
فایل word بررسي و تحليل رضايت شغلي کارکنان بر ميازن بازدهي سازمان | WORD
امدهای روانشناختی شامل رضایت شغی و تعهد سازمانی می باشد. یافته ها: ارضای شغل؛ یک مفهوم واحد نیست و بایدآن را مجموعه ای از وظایف نقشها؛ ارتباط ها و پاداشهای درهم امیخته ای دانست که همه با یکدیگر رابطه متقابل دارند. نتیجه گیری: مجموعه عوامل گوناگون سبب می گردد که فرد شاغل در لحظه معنیی اززمان از شغلش احساس رضایت نماید و از ان لذت ببرد. و به طرق گوناگون درلحظه معینی از شغل خود احساس رضایت می کند واحساس رضایت از شغلش باعث می شود بازدهی کارش افزایش یابد.
فایل word بررسي و تعيين اصول و مباني پداگوژي و اقدامات آموزشي در آموزش مجازي: تدوينزيرساختار پداگوژيکي براي آموزش مجازي | WORD
اقدامات آموزشی در آموزش مجازی که اشاره دارد به قواعد یا استانداردها، خصوصا در مورد رفتار خوب در فرایند یاددهی و یادگیری مربوط به یادگیری الکترونیکی. روش های آماری استفاده شده برای تجزیه و تحلیل داده ها عبارتند از: ANOVA ، t.test و تحلیل عاملی. مولفه های بدست آمده در باب اصول و مبانی پداگوژی شامل 13 زیر مولفه است. جمعیت آماری برای این پژوهش همه متخصصین در تعلیم و تربیت و آموزش مجازی که سابقه کار کردن در دانشگاه های مجازی در سراسر دنیا دارند را شامل می شود.
فایل word بررسي و تعيين صلاحيت ها و نقش هاي جديد ياددهندگان و يادگيرندگان در آموزش عاليمجازي | WORD
ی و مهارت های معلمان در فرایندیاددهی و یادگیری. و همچنین درباره صلاحیت ها و نقش های یادگیرندگان که اشاره دارد به توانائی و مهارت های یادگیرندگان در فرایند یادگیری و ارتباط در آموزش عالی مجازی. روش های آماری استفاده شده برای تجزیه و تحلیل داده ها عبارتند از: آنووا ، تی تست و تحلیل عاملی. مولفه های بدست آمده در باب صلاحیت ها و نقش های یاددهندگان (استادان) شامل 14 زیر مولفه و مولفه های بدست آمده در باب صلاحیت ها و نقش های یادگیرندگان شامل 11 زیر مولفه است
فایل word بررسي و تعيين نظام ارزشيابي و پارادايم هاي پداگوژيکي جديد دانشگاه مجازي | WORD
در فرایند تدریس و یادگیری به شیوه تفکری کاملا متفاوت، و همچنین پارادایم های جدید در سیستم آموزش مجازی که اشاره دارد به گذر از کاربرد یک شیوه تفکر در فرایند تدریس و یادگیری به شیوه تفکری کاملا متفاوت. روش های آماری استفاده شده برای تجزیه و تحلیل داده ها عبارتند از: آنوا 1، تی تست 2، و تحلیل عاملی. با استفاده از تکنیک تحلیل عاملی در باب مولفه پارادایم های آموزش مجازی تعداد 5 زیر مولفه و در باب مولفه ارزشیابیسیستم آموزش مجازی تعداد 5 زیر مولفه بدست آمد.
فایل word بررسي و مقايسه آموزش مهارت هاي زندگي بر ميزان شادماني زوجين شهر اصفهان | WORD
مایش تفاوت بسیار زیادی بین میانگین ها وجود دارد. این مطلب بیانگر اثر کلاس های آموزشی بر میزان شادمانی زوجین دارد. در مجموع میانگین شادمانی زوجین در پیش آزمون تقریبا یکسان می باشد. از نمودارهای مقایسهای نیز تفاوت آشکار در میانگین نمرات شادمانی زوجین در گروه آزمایش در قبل و بعد از آموزش مهارت ها نتیجه گرفته می شود. همچنین از نمودارهای مقایسه ای می توان یکسانی در میانگین نمرات شادمانی زوجین در گروه آزمایش در قبل و بعد از آموزش مهارت ها را نتیجه گرفت
فایل word بررسي و مقايسه ي سبکهاي يادگيري در بين دانشجويان دانشگاه پيام نور مرکز قاين | WORD
این سبکها در بین دانشجویان از لحاظ جنسیتب رشته تحصیلی و پیشرفت تحصیلی می پردازد. برای تحلیل نرم افزار SPSS استفاده گردید. نتایج به دست آمده ناشن داد که سبک غالب در فرایند یادگییر دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز قاین خود همگرا و جذب کننده بود. بین جنسیت دانشجویان از لحاظ نوع سبک یادگیری تفاوت وجود ندارد. بین دانشجویان رشته های مختلف از لحاظ نوع سبک یادگیری تفاوت وجود ندارد بین پیشرفت تحصیی دانشجویان و لحاظ نوع سبک یادگیری تفاوت معنی داری وجود ندارد.