فایل word بررسي تاثير فناوري اطلاعات و اينترنت در بازاريابي ويروسي

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن فایل word بررسي تاثير فناوري اطلاعات و اينترنت در بازاريابي ويروسي :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : سومين کنفرانس بين المللي پژوهشهاي کاربردي در مهندسي کامپيوتر و فن آوري اطلاعات

تعداد صفحات :8

چکیده مقاله:

بازاریابی به عنوان علمی پویا در حال سازگاری با تحولات حاصل از انقلاب انفورماتیک است که محور اصلی این انقلاب ظهور فناوری اطلاعات و اینترنت می باشد امروزه فناوری اطلاعات به عنوان یک صنعت جدید د رکشورهای توسعه یافته مطرح است و حجم قابل توجهی از سرمایه گذای ها را در این کشورها به خود اختصاص داده است بازاریابی ویروسی از جمله آثار این انقلاب است بااستفاده از این بازاریابی میتوان پیام را به هر تعداد ممکن میان مردم پخش کرد بدونانکه پولی برای تبلیغات صرف شود هدف پژوهش حاضر نیز مطالعه تاثیر فناوری اطلعات و اینترنت بر بازاریابی ویروسی است نتایج بیانگر این است که مفهومی بهنام بازاریابی ویروسی باتاکید بر فناوری اطلاعات می تواند موفق واقع شود.

لینک کمکی