فایل word بررسي تاثير شبکه هاي اجتماعي انلاين (فيس بوک) درتصميم گيري خريدمصرف کنندگان تحت وب

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن فایل word بررسي تاثير شبکه هاي اجتماعي انلاين (فيس بوک) درتصميم گيري خريدمصرف کنندگان تحت وب :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : سومين کنفرانس بين المللي پژوهشهاي کاربردي در مهندسي کامپيوتر و فن آوري اطلاعات

تعداد صفحات :13

چکیده مقاله:

سازمانها و شرکتهای مختلف تجاری به معرفی تولیدات و محصولات و یا ارائه خدمات مختلف در شبکههای اجتماعی می پردازند و جهت انجام اینکار هم نیازمند بازاریابی بوده ولی آنچه در این میان حائز اهمیت است. نحوه معرفی محصولات یا خدمات بوده و اینکه از چه طریقی و به چه افرادی معرفی شوند که باعث افزایش احتمال خریدویا پذیرش آنها از جانب مصرف کنندگان تحت وب شود. این تحقیق در شبکه اجتماعی فیس بوک که یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در میان کاربران می باشد. جهتمعرفی محصولات و خدمات از بازاریابی محتوایی استفاده میشودکه نوع جدیدی از بازاریابی است .

لینک کمکی