فایل word بررسی نرم افزار حسابداری شرکت سایپا یدک دارای 66 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل word بررسی نرم افزار حسابداری شرکت سایپا یدک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
بخشی از فهرست مطالب پروژه فایل word بررسی نرم افزار حسابداری شرکت سایپا یدک
مقدمه
کار با نرم افزار
طراحی فیزکی
بانک اطلاعاتی وجداول آن
نمودار ER
تجزیه وتحلیل سیستم
دیاگرام متن
دیاگرام جریان داده ها در سطح کلی
DFD پذیرش خودرو
DFD ترخیص خودرو
DFD انبار
DFD جستجو
کد نویسی
مقدمه :
با سلام به پیشگاه مقدس آقا امام زمان (عج) و نایب بر حقش حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای با هدف رشد وپیشرفت جلو آمدیم ,با سعی وتلاش شبانه روزی به راه افتادیم .حال این همه خستگی ارمغان شرینی برایمان دارد , برای ایران سرافراز.
برانیم در سال تحاد ملی وانسجام اسلامی این خاک عزیز رااز وابستگی به غرب وشرق برهانیم, آباد وآزادش کنیم با همتی شگرف , من وتو .
ایران سبز را باید طلایی کرد واینها همه از اندیشه من وتو می تراود و هدف من از ساخت این برنامه جایگزینی سیستم های قدیم . تحت Dos نمایندگی های شرکت سایپا یدک به سیستم های نوین وآسان تر کردن مراحل انجام کار در جهت برداشتن گامی به سوی جنبش نرم افزای می باشد.
و تو ای عزیزی که نمی شناسمت با توکل بر خداوند و مدد آقا امام زمان (عج) سخت کوشی را شروع کن که پیامبر (ص) فرمود : « اگر علم در ثریا هم باشد مردمانی از دیار پارس به آن دست خواهند یافت ».
فرم ورود به سیستم :
این فرم برای امنیت بیشتر در نظر گرفته شده است که از ورود افراد غیر مجاز به سیستم خوداری می کند.
فرم اصلی :
این صفحه یک منوی اصلی دارد , که این منو دارای 5 زیر منو می باشد.زیر منوی اول مربوط به عملیات روزانه (پذیرش خودرو, ترخیص خودرو, تصویه حساب...) , زیرمنوی دوم ثبت کالاهای ورودی وخروجی به انبار می باشد .زیر منوی سوم گزارش گیری است ,زیرمنوی چهارم مربوط به ثبت تعاریف , پشتیبان گیری وبازیابی , تغییرکلمه عبور می باشد وزیر منوی پنجم خروج از سیستم می باشد.
منوی عملیات :
پذیرش (مالک خودرو) :
دراین فرم می توان تمامی مشتری های که تاکنون به تعمیرگاه مراجعه کرده اند را مشاهده نمود و مورد جستجو قرار داد .اگر بخواهیم مشتری جدیدی را به سیستم اضافه کنیم بر روی دکمه اضافه کلیک می کنیم , صفحه مربوطه باز شده که ما می توانیم اطلاعات را ثبت کنیم. برای ویرایش وحذف ونمایش اطلاعات مشتری ابتدا از جدول شماره پذیرش مربوطه را انتخاب کرده و با توحه به عملیاتی که می خواهید انجام دهید , یکی از دکمه های ویرایش , حذف , نمایش را انتخاب می کنید .
فرم ثبت اطلاعات مشتری :
هنگامی که بر روی دکمه ی اضافه کلیک می کنیم این پنجره باز می شود , که شماره پذیرش وتاریخ پذیرش به صورت خودکار توسط برنامه آورده می شود و کاربر فقط باید اطلاعات مربوط به مشتری را وارد کند و بر روی دکمه ی ثبت کلیک کند.
اگر مشتری برای بار اول است که به این نمایندگی مراجعه می کند می توان با کلیک بر روی دکمه ی مشتری و وارد کردن اطلاعات خواسته شده در پنجره باز شده یک کد منحصر به فرد به آن مشتری تعلق می گیرد.اما اگر برای اولین بار نمی با شد با زدن کلید فاصله می توان لسیت مشتری ها رامشاهده کرد وکد آن مشتری را انتخاب کرد....
