فایل word مروري بر بررسي عددي سيستم خنک سازي فاگينگ براي جريان هواي ورودي به توربين گاز | WORD
ت دما در راندمان نیروگاه گاز و همچنین روشهای کاهش دمای هوای ورودی بیان شده است. در مرحله بعد یک سیستم خنک کننده فاگینگ (مده پاشدی) در نرم افزار مورد Fluent مورد طراحی ومدلسازی قرارگرفته شده تا با استفاده از نتایج حاصله حالت بهینه استفاده از این سیستم های خنک سازی مشخص گردد.در انتها نیز نتیجه گیری در مورد لزوم استفاده از سیستم فاگینگ در توربین های گازی و نحوه افزایش بازدهی در اینسیستم ها بحث شده است.
فایل word مروري بر هيبريد سازي در صنعت هوافضا (و استفاده از باطري ليتيوم يوني در APU هواپيما) | WORD
ست. استفاده از باطری به ویژه باطری های لیتیوم یونیدر آینده ای نه چندان دور، بسیاری از روش های پیشین را پشت سر خواهد گذاشت تا در هواپیماهایمسافربری جهان، نقش سوخت های فسیلی به فراموشی سپرده شود. برای این منظور پیشنهاد گردیده درمراحل ابتدایی و برای آشنایی بیشتر با این تکنیک هیبریدسازی، به سیستم توان کمکی هواپیما پرداختهشود تا معایب و مزایای آن، پیش از بکارگیری در موتور اصلی هواپیما پدیدار گردد.
فایل word مسيله طراحي شبکه p هاب ميانه با رويکرد قابليت اطمينان پيشگيرانه براي قبل و بعد از خرابي ها | WORD
ریان ناشی از خرابی هاب ها جلوگیری کنند. به همین منظور یک مدل برنامه ریزیعدد صحیح مختلط چندهدفه برای این مسیله پیشنهادشده است و برای حل آن نیز از روش مجموع وزنی استفاده می شود.برای اعتبار سنجی مدل از داده های هواپیمایی ایالت متحده واقع در سایت کتابخانه تحقیق در عملیات آمده استاستفاده شده است. نتایج حاصل از این مدل می تواند به عنوان یک راهکار جدید در طراحی شبکه های حمل ونقل مورداستفادهقرار بگیرد.
فایل word مصرف بهينه منابع آب زير زميني از طريق انتخاب مناسب سيستم هاي خنک کن نيروگاه هاي حرارتي بخش بخار | WORD
ت برق ایران در دهه های اخیر مبنی بر نصب، راه اندازی و بهره برداری سیستم های خنک کن مذکور در نقاط مختلف کشور، بررسی و مقایسه کاربردی هر کدام از سیستم های فوق از جهت مقدار آب مصرفی و مورد نیاز سیستمخنک کن نیروگاه در چرخه های سی ساله (با توجه به عمر میانگین نیروگاه های حرارتی فعلی)، برنامه ریزی بهینه درخصوص انتخاب سیستم های اشاره شده و به تبع آن حفظ منابع ارزشمند آب زیر زمینی کشور را در پی خواهد داشت.
فایل word مطالعه اثر قطر نانوذرات در انتقال حرارت جريان مغشوش نانوسيال در يک لوله تخت | WORD
فرض شده و شار حرارتی وارد بر دیواره نیز ثابت و غیر یکنواخت می باشد. پس ازبررسی نتایج مشخص گردید که عدد ناسلت با افزایش قطر نانوذرات کاهش مییابد. از طرفی دیگر ضریب اصطکاک سطحیدیواره با افزایش قطر نانوذرات تغییر نمیکند. جهت بررسی کارآیی حرارتی نانوسیال در یک لوله تخت از شاحص عملکردحرارتی استفاده شده است که مقدار آن در قطرهای کم ذرات نانو بیشتر از 1 و در قطرهای زیاد نانوذرات کمتر از 1 نتیجهشده است.
فایل word مطالعه استخرهاي خورشيدي کم عمق و اصول طراحي و نحوه استخراج گرما از آنها | WORD
کلکتور های خورشیدی که با حداقل هزینه می توان از آنها استفاده کرد استخرهای خورشیدی هستندکه انرژی خورشید را به وسیله جذب مستقیم و پراکنده نور خورشید جمع آوری می کنند.در این مقاله در ابتدا نحوهعملکرد استخرخورشیدی کم عمق بطورخلاصه بررسی می شود، سپس اصول کلی طراحی و نحوه استفاده از انرژی ذخیرهشده در یک نوع از این استخرها مطالعه می شود. در نهایت به برخی از کاربردها و مزایا این استخرها اشاره می گردد.
فایل word مطالعه عددي اثرات شيب يک کانال سه بعدي بر رفتارهاي هيدروديناميکي و حرارتي جريان سيال بر روي يک پله پسرو شيبدار | WORD
بر مساله، با استفاده از تکنیک های دینامیک سیالات محاسباتی وبا بکارگیری الگوریتم سیمپل بصورت عددی حل می شوند. پس از بدست آمدن میدان های سرعت و دما، رفتارهای سیالاتیو حرارتی مساله مورد مطالعه یا رسم نمودارهای توزیع ضریب اصطکاک و عدد ناسلت ارایه می شوند. در این نتایج بوضوحنشان داده می شود که رفتارهای حرارتی و هیدرو دینامیکی جریان سه بعدی ترکیبی برروی پله، به شدت وابسته به اندازهشیب کانال هستند.
فایل word مقايسه تکنيک CCPM با CPM (به انضمام مطالعه موردي) | WORD
ه از CC در تیوری محدودیت ها و استفاده از بافرهاست است که منجر به تمرکز بر کارایی و بازدهی سیستم و وضع قوانین و الگوریتم های ابتکاری شده است که مسیر بحرانی روی آن بحثی نکرده است. در پایان می توان گفت که اگر چه کاربرد CC پیچیده است و نیاز به تغییرات فرهنگی دارد اما بسیاری از ایده های آن می تواند به اسانی توسط مدیران با تجربه پروژه به کار گرفته شود و رقیبی مناسب برای CPM در کاهش زمان و هزینه پروژه ها باشد.
فایل word مقايسه مدل هاي غيرنيوتني در جريان ضرباني خون در رگ هاي تنگ شده | WORD
فتگی 30، 55 و 70 میلی متر می باشند. نتایج عددی، بر مبنای روش حجم محدود و الگوریتم SIMPLE بدست آمده اند. در نتایج ارایه شده، تغییرات سه پارامتر همودینامیکی رگ شامل تنش برشی محوری دیواره، فشار و سرعت محوری برای دو مدل غیرنیوتنی پاورلا و کارو موردبررسی قرار گرفته اند. بررسی نتایج برای هر دو مدل نشان می دهد که درصدهای بالای گرفتگی به افزایش ناگهانی در تنش برشی، سرعت و افت فشارخون، اطراف گرفتگی منجر می شود.
فایل word مکان يابي هاب ها در شبکه پشتيباني حمل و نقل هوايي چند مده سبز با استفاده از الگوريتم بهينه سازي ژنتيک | WORD
روژه است که با برنامهریزی یک مدل جامع و انعطاف پذیر در حملونقل ایجاد می گردد. همچنین به دلیل ماهیتغیر قطعی در بسیاری از مسایل دنیای واقعی پارامتر زمان حمل ونقل به صورت فازی در نظر گرفته شده است. برای قطعیسازی مدل از روش خمینز استفاده شده است. مدل پس از خطی سازی با نرم افزار GAMS و حل کننده CPLEX حل واعتبارسنجی شده است و هم چنین برای حل مدل در ابعاد بزرگ از روش فراابتکاری الگوریتم ژنتیک استفاده شده است.