فایل word رابطه بين انگيزش پيشرفت (انگيزش دروني ,انگيزش بيروني و عدمانگيزش) با پيشرفت تحصيلي در دانش آموزان دختر دبيرستاني | WORD
284 نفر به روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای انتخاب شدند. برای سنجش انگیزش پیشرفت تحصیلی از مقیاس انگیزش پیشرفت AMS استفاده شد و برای پیشرفت تحصیلی از معدل کل نیمسال اول سال تحصیلی 94-93 استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد که بین انگیزش پیشرفت تحصیلی و پیشرفت تحصیلی رابطه ی مثبت معناداروجود دارد. همچنین میزان انگیزش پیشرفت تحصیلی درونی در دختران بالاتر از پسران ومیزان عدم انگیزش پیشرفت تحصیلی در پسران بالاتر از دختران می باشد.
فایل word رابطه بين خودکارآمدي و سبک هاي اسنادي | WORD
و پرسشنامه خودکار آمدی شرر و سبک های اسنادی داده های آن گردآوری شد.جامعه آماری شامل دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور لردگان بود که در سال 94-1393 مشغول به تحصیل بودند نمونه اماری شامل 123 نفر بودند، که به صورت تصادفی انتخاب شدند،در مرحله تحلیل آماری، از روش ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چندگانه استفاده گردیده است.نتایج بیانگر آن است که بین متغیر سبک های اسنادی و احساس خودکارآمدی همبستگی معنادار وجود دارد
فایل word رابطه بين سکوت سازماني با تعهد سازماني | WORD
عقاید یا نگرانیها تعریف کرد که از سطح فردی آغاز میشود و ممکن است اعضای تیم و سازمان را تحت تأثیر قرار دهد. اندیشه تعهد موضوعی اصلی در نوشتههای مدیریت است. تعهد سازمانی به معنی حمایت و پیوستگی عاطفی با اهداف و ارزشهای یک سازمان، به خاطر خود سازمان و دور از ارزشهای ابزاری آن وسیلهای برای دستیابی به اهداف دیگر تعریف میشود. در این مقاله به تعریف و انواع سکوت سازمانی و تعهد سازمانی و پیامدهای سکوت سازمانی پرداخته شده است.
فایل word رابطه بين فرهنگ سازماني و بلوغ سازماني کارکنان شرکت برق منطقهايخوزستان | WORD
نها دارای روایی محتوایی از نوع متخصصان، که از طریق مشورت با افراد خبره و استاد راهنما تایید شده است. همچنین از ضریب آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار SPSS برای سنجش پایایی آنها، استفاده گردید. تجزیه و تحلیل داده ها نیز با استفاده از نرم افزار SPSS صورت گرفت. نتایج تحقیق در شرکت برق منطقهای خوزستان نشان داد که بین فرهنگ سازمانی و مولفه های آن با بلوغ سازمانی کارکنان شرکت برق منطقهای خوزستان ارتباط معناداری وجود دارد .
فایل word رابطه بين مکانيسم هاي دفاعي با سلامت روان در زنان جوان متقاضيجراحي زيبايي | WORD
ترس انتخاب شدند. ابزارهای پژوهش عبارت بودند از پرسشنامه مکانیسم های دفاعی 40- DSQ پرسشنامه سلامت عمومی GHQ-28 داده ها با استفاده ازروشهای آماری شامل میانگین، انحراف استاندارد و ضریب همبستگی پیرسون تجزیه و تحلیل شد. نتایج نشان داد که بین سبک دفاعی رشدیافته با سلامت روان کل در سطح (فرمول در متن اصلی مقاله) رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. بین سبک دفاعی رشدنایافته با سلامت روان کل در سطح (فرمول) رابطه منفی معناداری وجود دارد.
فایل word رابطه بين هوش سازماني و توانمندسازي اعضاي هيئت علمي دانشگاهآزاد اسلامي | WORD
ا پایایی 0/90استفاده شده است. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و استنباطی استفاده شده است که در سطح آمار استنباطی از روش های آماری ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون تک متغیره استفاده شده است که پس از تجزیه وتحلیل داده ها نتایج نشان داد که: بین هوش سازمانی و توانمندسازی رابطه معناداری وجود دارد و هوش سازمانی می تواند توانمند سازی را پیش بینی نماید بین ابعاد هوش سازمانی با ابعاد توانمند سازی رابطه معناداری وجود دارد
فایل word رابطه بين هوش هيجاني و سبک هاي هويت با عملکرد تحصيلي دانش آموزان | WORD
د بین هوش هیجانی با سبک های هویت(هنجاری،متعالی ،تعهد ،سبک اطلاعات فردی و سبک اطلاعات جمعی) در دانش آموزان رابطه مثبت و معنادار وجود دارد. بین هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان رابطه مثبت و معناداروجود دارد . بین سبک های هویت(هنجاری،متعالی،تعهد،سبک اطلاعات جمعی و فردی) با عملکرد تحصیلی دانشجویان رابطه مثبت و معنادار وجود دارد. هوش هیجانی و سبک های هویت 21 درصد واریانس عملکردتحصیلی دانش آموزان را پیش بینی می کند
فایل word رابطه بين هوش هيجاني و مديريت بحران | WORD
است، مدیران بتوانند حتی یک موقعیت تهدیدآمیز را به یک فرصت تبدیل کنند و در نهایت ذکر این نکته لازم است که هوش هیجانی ارتباط تنگاتنگی با مدیریت بحران دارد که اکثر تحقیقات و مطالب بزرگان علوم روانشناسی و مدیریت نیز تائید کننده این مطلب است و هر شرکتی تمایل داشته باشد که خود را در برابر مشکلات و بحران های احتمالی بیمه نماید باید علاوه بر بهره هوشی افراد به هوش هیجانی آنها نیز توجه نموده و برای تقویت آن برنامه ریزی نماید
فایل word رابطه جهت گيري هدف با ابعاد خلاقيت در دانش آموزان دختروپسردبيرستانهاي شهرستان بوکان | WORD
دیگران، جهت گیری می شود.پژوهش حاضر از نوع توصیفی- همبستگی است نتایج ویافته : نتایج نشان داد رابطه معناداری بین ابعاد خلاقیت وجهت گیری هدف وجود دارد. به طوری که ازاین میان جهت گیری عملکردی اجتنابی وجهت گیری عملکردی رویکردی به صورت منفی و جهت گیریتبحری رویکردی به صورت مثبت سهم معناداری در پیش بینی خلاقیت داشته اند. همچنین یافته ها نشان داد دانش اموزان دختر وپسر از نظر ابعاد خلاقیت وجهت گیری هدف تفاوت معناداری داشتند.
فایل word رابطه خودکارآمدي تحصيلي و انگيزه پيشرفت تحصيلي با سلامت رواندانش آموزان مقطع متوسطه دوره دوم شهر بافت | WORD
دادند. داده ها با استفاده از شاخصهای آماری میانگین، انحراف استاندارد و ضریب همبستگی پیرسون تجزیه و تحلیل شدند. نتایج نشان داد که بین خودکارآمدی تحصیلی و سلامت روان دانش آموزان مقطع متوسطه دوره دوم شهر بافت رابطه مثبت و معناداری در سطح (فرمول در متن اصلی مقاله) وجود دارد. بین انگیزه پیشرفت تحصیلی و سلامت روان دانش آموزان مقطع متوسطه دوره دوم شهر بافت نیز رابطه مثبت و معناداری در سطح (فرمول در متن اصلی مقاله) وجود دارد.