فایل word رابطه انگيزش تحصيلي و راهبردهاي يادگيري خودتنظيم در دانش آموزاندبيرستاني | WORD
شدند.دانش آموزان پرسشنامه های انگیزش تحصیلی والرند و همکاران و راهبردهای انگیزشی برای یادگیری ( MSLQ ) را تکمیل کردند. پژوهش حاضر از نوع توصیفی با طرح همبستگی بود. نتایج نشان داد که بین انگیزش تحصیلی و راهبردهای یادگیری خودتنظیم 0/040=r دانش آموزان رابطه مثبت و معنی دار وجود دارد. براساس نتایج رگرسیون به روش ورود همزمان داده ها، انگیزش درونی قوی ترین متغیر برای پیش بینی نمرات راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانش آموزان است
فایل word رابطه بين الگوهاي سخت انضباطي والدين و سبک هويت با پرخاشگري در دانش آموزان مقطع متوسطه شهر کرمانشاه | WORD
زان رابطه ای وجود ندارد. بین الگوهای سخت انضباطی دانش آموزان دختر و پسر تفاوت معنی داری وجود ندارد. بین میزان پرخاشگری دانش آموزان دختر و پسر تفاوت معنی داری وجود دارد. نتیجه گیری: انضباط به معنای نظم و ترتیب و ساماندهی یا ایجاد شایستگی در کارها و سازمان هاست. این واژه در امر آموزش و پرورش برای انجام دادن آیین ها و مقررات خاص در کلاس و محیط های تحصیلی به کار می رود و از شاگردان می خواهد که از خود رفتار مطلوب نشان دهند.
فایل word رابطه بين انگيزش پيشرفت (انگيزش دروني ,انگيزش بيروني و عدمانگيزش) با پيشرفت تحصيلي در دانش آموزان دختر دبيرستاني | WORD
نفر به روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای انتخاب شدند. برای سنجش انگیزش پیشرفت تحصیلی از مقیاس انگیزش پیشرفت AMS استفاده شد و برای پیشرفت تحصیلی از معدل کل نیمسال اول سال تحصیلی 94-93 استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد که بین انگیزش پیشرفت تحصیلی و پیشرفت تحصیلی رابطه ی مثبت معناداروجود دارد. همچنین میزان انگیزش پیشرفت تحصیلی درونی در دختران بالاتر از پسران ومیزان عدم انگیزش پیشرفت تحصیلی در پسران بالاتر از دختران می باشد.
فایل word رابطه بين خودکارآمدي و سبک هاي اسنادي | WORD
رسشنامه خودکار آمدی شرر و سبک های اسنادی داده های آن گردآوری شد.جامعه آماری شامل دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور لردگان بود که در سال 94-1393 مشغول به تحصیل بودند نمونه اماری شامل 123 نفر بودند، که به صورت تصادفی انتخاب شدند،در مرحله تحلیل آماری، از روش ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چندگانه استفاده گردیده است.نتایج بیانگر آن است که بین متغیر سبک های اسنادی و احساس خودکارآمدی همبستگی معنادار وجود دارد
فایل word رابطه بين سکوت سازماني با تعهد سازماني | WORD
اید یا نگرانیها تعریف کرد که از سطح فردی آغاز میشود و ممکن است اعضای تیم و سازمان را تحت تأثیر قرار دهد. اندیشه تعهد موضوعی اصلی در نوشتههای مدیریت است. تعهد سازمانی به معنی حمایت و پیوستگی عاطفی با اهداف و ارزشهای یک سازمان، به خاطر خود سازمان و دور از ارزشهای ابزاری آن وسیلهای برای دستیابی به اهداف دیگر تعریف میشود. در این مقاله به تعریف و انواع سکوت سازمانی و تعهد سازمانی و پیامدهای سکوت سازمانی پرداخته شده است.
فایل word رابطه بين فرهنگ سازماني و بلوغ سازماني کارکنان شرکت برق منطقهايخوزستان | WORD
ا دارای روایی محتوایی از نوع متخصصان، که از طریق مشورت با افراد خبره و استاد راهنما تایید شده است. همچنین از ضریب آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار SPSS برای سنجش پایایی آنها، استفاده گردید. تجزیه و تحلیل داده ها نیز با استفاده از نرم افزار SPSS صورت گرفت. نتایج تحقیق در شرکت برق منطقهای خوزستان نشان داد که بین فرهنگ سازمانی و مولفه های آن با بلوغ سازمانی کارکنان شرکت برق منطقهای خوزستان ارتباط معناداری وجود دارد .
فایل word رابطه بين مکانيسم هاي دفاعي با سلامت روان در زنان جوان متقاضيجراحي زيبايي | WORD
س انتخاب شدند. ابزارهای پژوهش عبارت بودند از پرسشنامه مکانیسم های دفاعی 40- DSQ پرسشنامه سلامت عمومی GHQ-28 داده ها با استفاده ازروشهای آماری شامل میانگین، انحراف استاندارد و ضریب همبستگی پیرسون تجزیه و تحلیل شد. نتایج نشان داد که بین سبک دفاعی رشدیافته با سلامت روان کل در سطح (فرمول در متن اصلی مقاله) رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. بین سبک دفاعی رشدنایافته با سلامت روان کل در سطح (فرمول) رابطه منفی معناداری وجود دارد.
فایل word رابطه بين هوش سازماني و توانمندسازي اعضاي هيئت علمي دانشگاهآزاد اسلامي | WORD
ایایی 0/90استفاده شده است. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و استنباطی استفاده شده است که در سطح آمار استنباطی از روش های آماری ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون تک متغیره استفاده شده است که پس از تجزیه وتحلیل داده ها نتایج نشان داد که: بین هوش سازمانی و توانمندسازی رابطه معناداری وجود دارد و هوش سازمانی می تواند توانمند سازی را پیش بینی نماید بین ابعاد هوش سازمانی با ابعاد توانمند سازی رابطه معناداری وجود دارد
فایل word رابطه بين هوش هيجاني و سبک هاي هويت با عملکرد تحصيلي دانش آموزان | WORD
ین هوش هیجانی با سبک های هویت(هنجاری،متعالی ،تعهد ،سبک اطلاعات فردی و سبک اطلاعات جمعی) در دانش آموزان رابطه مثبت و معنادار وجود دارد. بین هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان رابطه مثبت و معناداروجود دارد . بین سبک های هویت(هنجاری،متعالی،تعهد،سبک اطلاعات جمعی و فردی) با عملکرد تحصیلی دانشجویان رابطه مثبت و معنادار وجود دارد. هوش هیجانی و سبک های هویت 21 درصد واریانس عملکردتحصیلی دانش آموزان را پیش بینی می کند
فایل word رابطه بين هوش هيجاني و مديريت بحران | WORD
ت، مدیران بتوانند حتی یک موقعیت تهدیدآمیز را به یک فرصت تبدیل کنند و در نهایت ذکر این نکته لازم است که هوش هیجانی ارتباط تنگاتنگی با مدیریت بحران دارد که اکثر تحقیقات و مطالب بزرگان علوم روانشناسی و مدیریت نیز تائید کننده این مطلب است و هر شرکتی تمایل داشته باشد که خود را در برابر مشکلات و بحران های احتمالی بیمه نماید باید علاوه بر بهره هوشی افراد به هوش هیجانی آنها نیز توجه نموده و برای تقویت آن برنامه ریزی نماید