فایل word دانش آموزان ديرآموز و نقش خانواده درپيشرفت تحصيلي آن ها | WORD
وری آن محاسبه شده بود. استفاده گردید و پایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ 0/81 به دست آمد که ضریب قابل قبولی برای پرسشنامه ها می باشد. نتایج تحلیل مربوط به نقش خانواده در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دیر آموز در مدارس شهر اقبالیه از ناحیه 1 آموزش و پرورش قزوین نشان دادکه بین سطح درآمد خانواده و پیشرفت تحصیلی دیرآموزان رابطه وجود داردو همچنین رسد بین سطح سواد والدین و پیشرفت تحصیلی دیرآموزان رابطه وجود دارد.
فایل word دلايل ضعف دانش آموزان در درس رياضي | WORD
تند که این درس را شیرین و فهمیدنی کنند و در واقع بچه ها را با ریاضیات آشتی دهند. اهداف پرورشی آموزش ریاضی بدون شک مهمترین بخشاهداف آموزش ریاضی هستند مهمترین آموزش ریاضی تربیت دانش آموز است و به نحوی که بتواند بااتکاء به نفس عملکرد معلمان ریاضی بیشتر نظارت داشته باشد. نحوه یادگیری دانش اموزان در درس ریاضی تغییراتی ایجاد کنند و از روشهایی استفاده کنند که دانش آموزان در کلاس فعال باشند و در آنها ایجاد انگیزه شود.
فایل word رابطه الگوهاي شخصيتي خوشه B اختلالهاي شخصيت و سيستم هايفعال سازي و بازداري رفتاري با الکسي تيميا | WORD
له) شخصیت ضداجتماعی و شخصیت مرزی همبستگی معناداری وجود دارد. جهت همبستگی نشان دهنده رابطه منفی بین شخصیت نمایشی و رابطه مثبت بین شخصیت ضد اجتماعی و مرزی با آلکسی تیمیا می باشد. سیستم بازداری رفتاری با شخصیت نمایشی رابطه منفی در سطح (فرمول در متن اصلی مقاله) با شخصیت مرزی رابطه مثبت دارد. نتیجه گیری: : با توجه با نتایج پژوهش میتوان گفت که اختلالهای شخصیتی خوشه B با الکسی تیمیا و سیستم بازداری رفتاری ارتباط دارند.
فایل word رابطه انگيزش تحصيلي و راهبردهاي يادگيري خودتنظيم با پيشرفت تحصيليدانش آموزان دبيرستاني | WORD
اده ها با استفاده از نرم افزار SPSS- 91 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج تحلیل رگرسیون به روش ورود همزمان دادهها نشان داد که بین انگیزش تحصیلی و راهبردهای یادگیری خودتنظیم با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان رابطه مثبت و معنی دار وجود دارد .نتایج تلویحاً نشان می دهد که توجه به انگیزش درونی و راهبرد فراشناختی به عنوان عوامل مؤثردر پیشرفت تحصیلی می تواند به موفقیت و دستیابی به اهداف آموزشی دانش آموزان در مدرسه بیفزاید
فایل word رابطه انگيزش تحصيلي و راهبردهاي يادگيري خودتنظيم در دانش آموزاندبيرستاني | WORD
.دانش آموزان پرسشنامه های انگیزش تحصیلی والرند و همکاران و راهبردهای انگیزشی برای یادگیری ( MSLQ ) را تکمیل کردند. پژوهش حاضر از نوع توصیفی با طرح همبستگی بود. نتایج نشان داد که بین انگیزش تحصیلی و راهبردهای یادگیری خودتنظیم 0/040=r دانش آموزان رابطه مثبت و معنی دار وجود دارد. براساس نتایج رگرسیون به روش ورود همزمان داده ها، انگیزش درونی قوی ترین متغیر برای پیش بینی نمرات راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانش آموزان است
فایل word رابطه بين الگوهاي سخت انضباطي والدين و سبک هويت با پرخاشگري در دانش آموزان مقطع متوسطه شهر کرمانشاه | WORD
ابطه ای وجود ندارد. بین الگوهای سخت انضباطی دانش آموزان دختر و پسر تفاوت معنی داری وجود ندارد. بین میزان پرخاشگری دانش آموزان دختر و پسر تفاوت معنی داری وجود دارد. نتیجه گیری: انضباط به معنای نظم و ترتیب و ساماندهی یا ایجاد شایستگی در کارها و سازمان هاست. این واژه در امر آموزش و پرورش برای انجام دادن آیین ها و مقررات خاص در کلاس و محیط های تحصیلی به کار می رود و از شاگردان می خواهد که از خود رفتار مطلوب نشان دهند.
فایل word رابطه بين انگيزش پيشرفت (انگيزش دروني ,انگيزش بيروني و عدمانگيزش) با پيشرفت تحصيلي در دانش آموزان دختر دبيرستاني | WORD
به روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای انتخاب شدند. برای سنجش انگیزش پیشرفت تحصیلی از مقیاس انگیزش پیشرفت AMS استفاده شد و برای پیشرفت تحصیلی از معدل کل نیمسال اول سال تحصیلی 94-93 استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد که بین انگیزش پیشرفت تحصیلی و پیشرفت تحصیلی رابطه ی مثبت معناداروجود دارد. همچنین میزان انگیزش پیشرفت تحصیلی درونی در دختران بالاتر از پسران ومیزان عدم انگیزش پیشرفت تحصیلی در پسران بالاتر از دختران می باشد.
فایل word رابطه بين خودکارآمدي و سبک هاي اسنادي | WORD
امه خودکار آمدی شرر و سبک های اسنادی داده های آن گردآوری شد.جامعه آماری شامل دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور لردگان بود که در سال 94-1393 مشغول به تحصیل بودند نمونه اماری شامل 123 نفر بودند، که به صورت تصادفی انتخاب شدند،در مرحله تحلیل آماری، از روش ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چندگانه استفاده گردیده است.نتایج بیانگر آن است که بین متغیر سبک های اسنادی و احساس خودکارآمدی همبستگی معنادار وجود دارد
فایل word رابطه بين سکوت سازماني با تعهد سازماني | WORD
یا نگرانیها تعریف کرد که از سطح فردی آغاز میشود و ممکن است اعضای تیم و سازمان را تحت تأثیر قرار دهد. اندیشه تعهد موضوعی اصلی در نوشتههای مدیریت است. تعهد سازمانی به معنی حمایت و پیوستگی عاطفی با اهداف و ارزشهای یک سازمان، به خاطر خود سازمان و دور از ارزشهای ابزاری آن وسیلهای برای دستیابی به اهداف دیگر تعریف میشود. در این مقاله به تعریف و انواع سکوت سازمانی و تعهد سازمانی و پیامدهای سکوت سازمانی پرداخته شده است.
فایل word رابطه بين فرهنگ سازماني و بلوغ سازماني کارکنان شرکت برق منطقهايخوزستان | WORD
ای روایی محتوایی از نوع متخصصان، که از طریق مشورت با افراد خبره و استاد راهنما تایید شده است. همچنین از ضریب آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار SPSS برای سنجش پایایی آنها، استفاده گردید. تجزیه و تحلیل داده ها نیز با استفاده از نرم افزار SPSS صورت گرفت. نتایج تحقیق در شرکت برق منطقهای خوزستان نشان داد که بین فرهنگ سازمانی و مولفه های آن با بلوغ سازمانی کارکنان شرکت برق منطقهای خوزستان ارتباط معناداری وجود دارد .