فایل word بررسي رابطه تعهد سازماني و رفتار شهروندي سازماني مديران و معاونينمقطع ابتدايي اداره آموزش و پرورش شهرستان سبزوار | WORD
ر آمار توصیفی از جداول فراوانی و درصدها، میانگینها و انحراف معیارها و در آمار استنباطی از آزمون رگرسیون و تحلیل واریانس یک طرفه رگرسیون و همچنین آزمون همبستگی پیرسون برای آزمون فرضهای تحقیق استفاده شد. ضمناً برای انجاممحاسبات از بسته نرم افزاری spss/pc 15.0ver استفاده شده است. نتایج به دست آمده گویای آن است که بین مولفه های تعهد سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی مدیران و معاونین مقطع ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان سبزوار رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.
فایل word بررسي رابطه حل تعارض زناشويي و شيوه هاي فرزندپروري در بينپرستاران بيمارستانهاي شهر بندرعباس | WORD
ای حل تعارض پرستاران تفاوت معناداری وجود ندارد ، بین شیو های فرزندپروری پرستاران تفاوت معناداری وجود ندارد ، بین سبک فرزند پروری سهل گیرانه و مستبدانه با سبک های حل تعارض رابطه معنی داری وجود ندارد ، بین سبک فرزند پروری مقتدرانه و سبک های حل تعارض رابطه معنی داری وجود دارد و تنها همبستگی بین سبک حل مساله اجتنابی و سبک فرزند پروری مقتدرانهR=0/18 در سطح آلفای P-0/05 معنی دار نیست. بنابراین با 95% اطمینان می توان گفت که بین این متغیر ها رابطه معنی داری وجود ندارد.
فایل word بررسي رابطه خلاقيت و بهره وري کارکنان اداره برق شهرستان بوکان | WORD
. نتایج :نتایج حاصل نشان می دهد که بین خلاقیت و بهروری کارکنان اداره برق شهرستان بوکان درسطح 0/5= SIG رابطه معنی داری وجود دارد.این نشان دهنده تأثیرخلاقیت بر بهره وری کارکنان اداره برق است بین مؤلیه خلاقیت ( انعطاف پذیری) و بهروری در سطح 0/5= sig رابطه معنی داری وجود دارد.این بدین معناست که انعطاف پذیری نیز بر بهروری کارکنان اداره برق شهرستان بوکان تأثیرگذار است . این نشان دهنده تأثیر بسط به عنوان مؤلیه دیگر خلاقیت بر بهروری کارکنان اداره برق شهرستان بوکان است.
فایل word بررسي رابطه خودکارآمدي شغلي بر ميزان پاسخگويي دبيران دوره متوسطه شهرستان نقده در نيمسال تحصيلي 93-94 | WORD
بدست آمد. این میزان نشان دهنده همسانی درونی بین سوالات پرسشنامه میباشد. ، به منظور تعیین روایی آن، سوالات در اختیار متخصصان گذاشته شد و مورد تایید آنها قرار گرفت. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون ضریب همبستگی پیرسون و آزمون رگرسیون چندگانه استفاده گردید. نتایج تحقیق حاکی از آن است که بین خودکارآمدی شغلی و پاسخگویی رابطه مثبت معنیدار وجود دارد علاوه براین بین مولفه های خودکارآمدی شغلی(سطح، عمومیت، نیرومندی) با پاسخگویی همبستگی مثبت معنی دار وجود دارد
فایل word بررسي رابطه ذهنيت فلسفي و اثربخشي سازماني کارکنان فني و حرفه اي استان کرمانشاه در سال تحصيلي 1393- 1392 | WORD
وههای مستقل و تحلیل واریانس یکطرفه با استفاده از نرم افزار spss استفاده شد. نتایج نشان داد: میانگین ذهنیت فلسفی 3/54 که از میانگین آماری (3) بزرگتر می باشد و نیز میانگین اثربخشی سازمانی 3/04 که از میانگین آماری ) 3( بزرگتر است اما این تفاوت در سطح 0/05 معنادار نیست؛ میزان اثربخشی سازمانی در حد متوسط است. همچنین تحلیل رگرسیون در قابلیت پیش بینی مؤلفه اثربخشی توسط ذهنیت فلسفی نشان داد که میتوان 4/4 درصد از واریانس اثربخشی سازمانی را از روی نمرات ذهنیت فلسفی تبیین کرد
فایل word بررسي رابطه راهبردهاي شناختي و فراشناختي با موفقيت تحصيلي دانش آموزان | WORD
تجزیه و تحلیل یافته ها با استفاده از نرم افزار 19spss در محدوده آمار توصیفی از میانگین و انحراف استاندارد و در محدوده آمار استنباطی از ضریب همبستگی پیرسون استفاده شد. نتایج نشان داد رابطه مثبت و معناداری بین راهبردهای شناختی با موفقیت تحصیلی دانش آموزان وجود دارد. بحث و نتیجه گیری :آموزش راهبرد های شناختی و فراشناختی زمینه موفقیت تحصیلی دانش آموزان را فراهم می کند دانش آموزانی که از راهبر دهای شناختی وفراشناختی استفاده می کنند بیشتر و بهتر یاد می گیرند .
فایل word بررسي رابطه رضايت شغلي و با عزت نفس اجتماعي در معلمان ابتداييشهرستان شيروان | WORD
شغلی نجمیه، و عزت نفس اجتماعی لاوسون و مارشال را تکمیل کردند. برای تحلیل دادههای پژوهش، از شاخصها و روشهای آماری؛ شامل میانگین، انحراف معیار، ضریب همبستگی پیرسون، رگرسیون و تحلیل مسیر استفاده شد. یافته ها نشان داد که بین رضایت شغلی با عزت نفس اجتماعی همبستگی مثبت و معناداری وجود دارد. نمودار تحلیل مسیر با ضرایب استاندارد نشان دادکه رضایت شغلی اثر مستقیم و معناداری بر عزت نفس اجتماعی ندارد.. مقدار شاخص های نیکویی برازش، نشان داد که مدل برازش مناسبیدارد
فایل word بررسي رابطه سبک هاي دلبستگي در دانش آموزان داراي اختلالوسواس فکري عملي با دانش آموزان عادي | WORD
ل آمد. ابزار اندازه گیری مورد استفاده در این تحقیق، پرسشنامه سبک های دلبستگی بشارت و فهرست تجدید نظر شده علائم روانی SCL 90-R بود. داده ها با استفاده از روشهای آماری ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چند متغیری،آزمون t و تحلیل واریانس چند متغیره بین گروهی یک راهه MANOVA تجزیه و تحلیل شدند. یافته ها: نتایج پژوهش بیانگر رابطه مثبت معنی دار بین سبک دلبستگی ناایمن با اختلال وسواس فکری عملی بود. اما در زمینه اختلال وسواس و سبک های - دلبستگی تفاوت جنسیتی وجود ندارد
فایل word بررسي رابطه سبکهاي دلبستگي با رضايت زناشويي در زنان معلم مقطعابتدايي شهر ايوان | WORD
ه و تحلیل داده ها استفاده شد. یافته های پژوهش نشان داد که بین سبک های دلبستگی ورضایت زناشویی معلمان رابطه معناداری وجود داشت. بدین صورت که سبک دلبستگی ایمن با افزایش رضایت زناشویی ارتباط معناداری داشت 0/401=r و بین سبک دلبستگی اجتنابی 0/384=r و اضطرابی 0/443 =r با رضایت زناشویی رابطه منفی ومعناداری وجود داشت بدین صورت که سبکهای دلبستگی اضطرابی واجتنابی با رضایت زناشویی پایین تری همراه بود.براساس نتایج تحقیق سبکهای دلبستگی میزان رضایت زناشویی را تعیین می کردند .
فایل word بررسي رابطه سبکهاي هويت با تحول اخلاقي و اهمال کاري تحصيلي | WORD
و سبک هویت سردرگم رابطه معنادار دیده نمیشود. به طور کلی دانشجویانی که سبک هویت اطلاعاتی داشتند از تحول اخلاقی رشد یافتهتر و اهمال کاری تحصیلی کمتری برخورد دار بودند و دانشجویانی که سبک هویت سردرگم/ اجتنابی داشتند تحول اخلاقی پایین تر و اهمالکاری تحصیلی بیشتری داشتند و سرانجام نتایج حاکی از آن است که دانشجویانی که سبک هویت هنجاری داشتند از تحول اخلاقی نسبتا بالایی برخورد دار بودند ودر عین حال در انجام تکالیف درسی اهمال کاری بالایی از خود نشان می دادند