فایل word بررسي رابطه تأثير ورزش بر افسردگي دانش آموزان ناشنواي مدارس- استثنايي شهرستان اهواز در سال تحصيلي94-93 | WORD
ستان اهواز در سال تحصیلی 94-93 بود.نمونه آماری شامل 30 نفر از دانش آموزان بود که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند.جهت اندازه گیری متغیر ها از پرسشنامه افسردگی بک استفاده شد.برای تحلیل داده ها نیز از همبستگی پیرسون رگرسیون در نرم افزار SPSS18 استفاده شد.نتایج تحقیق نشان داد که ورزش با افسردگی دانش آموزان ناشنوا رابطه دارد و پس از آموزش آن میزان افسرگی دانش آموزان که قابل توجه دارد. سطح معناداری در این پژوهش (فرمول در متن اصلی در مقاله) بوده است.
فایل word بررسي رابطه تعلق طبقاتي و نگرش به حجاب(مطالعه موردي دبيران دبيرستانهاي شهر ورامين) | WORD
مک نرم افزار Spss صورت گرفت. بین میزان درآمد و نگرش به حجاب دبیران دبیرستانهای شهر ورامین رابطه معناداری وجود دارد. بین نوع مسکن و نگرش به حجاب دبیران دبیرستانهای شهر ورامین رابطه معناداری وجود دارد. بین برخورداری از رفاه و نگرش به حجاب دبیران دبیرستانهای شهر ورامین رابطه معناداری وجود دارد. نتایج پژوهش نشان می دهد که برخی از متغیرهای اجتماعی بر نوع و میزان پوشش زنان می تواند مؤثر باشد. مثلاً به نظر می رسد که قشربندی اجتماعی بر نوع پوشش زنان تأثیر دارد.
فایل word بررسي رابطه تعهد سازماني و رفتار شهروندي سازماني مديران و معاونينمقطع ابتدايي اداره آموزش و پرورش شهرستان سبزوار | WORD
مار توصیفی از جداول فراوانی و درصدها، میانگینها و انحراف معیارها و در آمار استنباطی از آزمون رگرسیون و تحلیل واریانس یک طرفه رگرسیون و همچنین آزمون همبستگی پیرسون برای آزمون فرضهای تحقیق استفاده شد. ضمناً برای انجاممحاسبات از بسته نرم افزاری spss/pc 15.0ver استفاده شده است. نتایج به دست آمده گویای آن است که بین مولفه های تعهد سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی مدیران و معاونین مقطع ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان سبزوار رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.
فایل word بررسي رابطه حل تعارض زناشويي و شيوه هاي فرزندپروري در بينپرستاران بيمارستانهاي شهر بندرعباس | WORD
حل تعارض پرستاران تفاوت معناداری وجود ندارد ، بین شیو های فرزندپروری پرستاران تفاوت معناداری وجود ندارد ، بین سبک فرزند پروری سهل گیرانه و مستبدانه با سبک های حل تعارض رابطه معنی داری وجود ندارد ، بین سبک فرزند پروری مقتدرانه و سبک های حل تعارض رابطه معنی داری وجود دارد و تنها همبستگی بین سبک حل مساله اجتنابی و سبک فرزند پروری مقتدرانهR=0/18 در سطح آلفای P-0/05 معنی دار نیست. بنابراین با 95% اطمینان می توان گفت که بین این متغیر ها رابطه معنی داری وجود ندارد.
فایل word بررسي رابطه خلاقيت و بهره وري کارکنان اداره برق شهرستان بوکان | WORD
تایج :نتایج حاصل نشان می دهد که بین خلاقیت و بهروری کارکنان اداره برق شهرستان بوکان درسطح 0/5= SIG رابطه معنی داری وجود دارد.این نشان دهنده تأثیرخلاقیت بر بهره وری کارکنان اداره برق است بین مؤلیه خلاقیت ( انعطاف پذیری) و بهروری در سطح 0/5= sig رابطه معنی داری وجود دارد.این بدین معناست که انعطاف پذیری نیز بر بهروری کارکنان اداره برق شهرستان بوکان تأثیرگذار است . این نشان دهنده تأثیر بسط به عنوان مؤلیه دیگر خلاقیت بر بهروری کارکنان اداره برق شهرستان بوکان است.
فایل word بررسي رابطه خودکارآمدي شغلي بر ميزان پاسخگويي دبيران دوره متوسطه شهرستان نقده در نيمسال تحصيلي 93-94 | WORD
ست آمد. این میزان نشان دهنده همسانی درونی بین سوالات پرسشنامه میباشد. ، به منظور تعیین روایی آن، سوالات در اختیار متخصصان گذاشته شد و مورد تایید آنها قرار گرفت. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون ضریب همبستگی پیرسون و آزمون رگرسیون چندگانه استفاده گردید. نتایج تحقیق حاکی از آن است که بین خودکارآمدی شغلی و پاسخگویی رابطه مثبت معنیدار وجود دارد علاوه براین بین مولفه های خودکارآمدی شغلی(سطح، عمومیت، نیرومندی) با پاسخگویی همبستگی مثبت معنی دار وجود دارد
فایل word بررسي رابطه ذهنيت فلسفي و اثربخشي سازماني کارکنان فني و حرفه اي استان کرمانشاه در سال تحصيلي 1393- 1392 | WORD
های مستقل و تحلیل واریانس یکطرفه با استفاده از نرم افزار spss استفاده شد. نتایج نشان داد: میانگین ذهنیت فلسفی 3/54 که از میانگین آماری (3) بزرگتر می باشد و نیز میانگین اثربخشی سازمانی 3/04 که از میانگین آماری ) 3( بزرگتر است اما این تفاوت در سطح 0/05 معنادار نیست؛ میزان اثربخشی سازمانی در حد متوسط است. همچنین تحلیل رگرسیون در قابلیت پیش بینی مؤلفه اثربخشی توسط ذهنیت فلسفی نشان داد که میتوان 4/4 درصد از واریانس اثربخشی سازمانی را از روی نمرات ذهنیت فلسفی تبیین کرد
فایل word بررسي رابطه راهبردهاي شناختي و فراشناختي با موفقيت تحصيلي دانش آموزان | WORD
جزیه و تحلیل یافته ها با استفاده از نرم افزار 19spss در محدوده آمار توصیفی از میانگین و انحراف استاندارد و در محدوده آمار استنباطی از ضریب همبستگی پیرسون استفاده شد. نتایج نشان داد رابطه مثبت و معناداری بین راهبردهای شناختی با موفقیت تحصیلی دانش آموزان وجود دارد. بحث و نتیجه گیری :آموزش راهبرد های شناختی و فراشناختی زمینه موفقیت تحصیلی دانش آموزان را فراهم می کند دانش آموزانی که از راهبر دهای شناختی وفراشناختی استفاده می کنند بیشتر و بهتر یاد می گیرند .
فایل word بررسي رابطه رضايت شغلي و با عزت نفس اجتماعي در معلمان ابتداييشهرستان شيروان | WORD
لی نجمیه، و عزت نفس اجتماعی لاوسون و مارشال را تکمیل کردند. برای تحلیل دادههای پژوهش، از شاخصها و روشهای آماری؛ شامل میانگین، انحراف معیار، ضریب همبستگی پیرسون، رگرسیون و تحلیل مسیر استفاده شد. یافته ها نشان داد که بین رضایت شغلی با عزت نفس اجتماعی همبستگی مثبت و معناداری وجود دارد. نمودار تحلیل مسیر با ضرایب استاندارد نشان دادکه رضایت شغلی اثر مستقیم و معناداری بر عزت نفس اجتماعی ندارد.. مقدار شاخص های نیکویی برازش، نشان داد که مدل برازش مناسبیدارد
فایل word بررسي رابطه سبک هاي دلبستگي در دانش آموزان داراي اختلالوسواس فکري عملي با دانش آموزان عادي | WORD
آمد. ابزار اندازه گیری مورد استفاده در این تحقیق، پرسشنامه سبک های دلبستگی بشارت و فهرست تجدید نظر شده علائم روانی SCL 90-R بود. داده ها با استفاده از روشهای آماری ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چند متغیری،آزمون t و تحلیل واریانس چند متغیره بین گروهی یک راهه MANOVA تجزیه و تحلیل شدند. یافته ها: نتایج پژوهش بیانگر رابطه مثبت معنی دار بین سبک دلبستگی ناایمن با اختلال وسواس فکری عملی بود. اما در زمینه اختلال وسواس و سبک های - دلبستگی تفاوت جنسیتی وجود ندارد