فایل word استرس شغلي و نقش آن در سلامت روان | WORD
به آموز و پروش اثربخش داشته اند. همانند دیگر مشاغل استرس زا ، در محیط های آموزشی نیز میزان غیر مولد استرس ممکن است به معلمان آسیب برساند و بر تدریس ، زندگی ششصی و از همه مهم تر بر روی دانش آموزان آنها تاریر منفی و جبران ناپذیری وارد سازد.استرس بر سلامت روان تاریر منفی دارد.استرس زیاد بر حافظه و مهرت های تفکر تاریر می گذاردفرسودگی شغلی محصول استرس طولانی مدت در محل کار می باشد.
فایل word اشتغال زنان و مصلحت خانواده در قانون مدني | WORD
رد که شایسته امعان نظر است. در این نوشتار حق اشتغال زوجه و محدودیت های آن و نیز حدود اختیارات زوج در مخالفت با شغل همسر، انواع شرط اشتغال زوجه واعتبار آن و.. از بعد فقهی و حقوقی مورد بررسی قرار گرفته است نتیجه آن که با توجه به مبانی فقهی وحقوقی اگر زوجه در ضمن عقد یا شرط بنایی شرط اشتغال نماید، زوج حق مخالفت ندارد. همچنین در انتهای مقاله اصلاحیهای بر ماده 1117 ق. م پیشنهاد شد است.
فایل word اصول سرپرستي و سرپرستي سازمان در بهبود مديريت عاليسازمان | WORD
ستحکام سازمان شده و حیات، سلامت وبقای آن را تضمین می نماید. سرپرستی را باید هنر مدیریت و نوعی رهبری دانست زیرا هنر جلب مشارکت زیردستان برای انجام فعالیتهای سازمانی است. در اینجا لازم به ذکر است که مدیران رده ی سرپرستی از مهارت فنی قابل توجهی در سازمانبرخوردارند و با مدیریت عالی به توسعه و ارتقاء شرکت کمک شایانی ارائه می نمایند که در این پژوهش به بررسی این ارتباط می پردازیم.
فایل word اقدام پژوهي اختلالات يادگيري (بررسي اختلال ديکته يا نوشتندرکودکان) | WORD
. ثابت شده است که علل بروز اختلالت یادگیری نسبتا مهم است. با این حال در پژوهشهای مختلف تاثیر عوامل زیر در بروز این اختلالات مورد تائید بوده اند. هر چند همواره تاثیر متقابل عوامل مورد نظر بوده است. از جمله عوامل موثر در اختلالات یادگیری دانش آموزان که می توانند اثرمتقابلی داشته باشند : عوامل فیزیولوژیک ، عوامل بیوشیمیایی ، عوامل پیش هنگام و قبل از تولد و عوامل آموزشی می باشند
فایل word الگوشناسي آماري در روش تحقيق(مورد شناسي پژوهش: نظام تعليم و تربيت) | WORD
شده تمایل نشان میدهد. و دادهها را تحت تأثیر قرار میدهند، همانها که قبل از انتخاب بستگی به فرایند تصمیمگیری ذهنی برای تبیین نظریهای را دارند. موضوع آمار عبارت استاز هنر و علم جمعآوری، تعبیر و تجزیه و تحلیل داده ها و استخراج تعمیمهای منطقی در مورد پدیدههای تحت بررسی و با توجه به مراحل اساسی یک تحقیق علمی، آشکار است که آمار بهطور وسیعی در قلمرو تمامی تحقیقات علمی به کار میرود
فایل word انضباط مثبت در کودکان (از تولد تا 18 ماهگي) | WORD
بین محدود کردن از یک سو و دادن آزادی ابراز وجود و امکان کاوشگری و تشویق آنها از سوی دیگر است. کودکانی که رفتارغیرقابل کنترل دارند هنگامی که برای رفتارهایشان محدودیتهای روشنی تعیین و بر آنها تأکید میشود اصلاح شوند. به طور کلی با اعمال محدودیتهای روشن؛ کودک احساس راحتی و امنیت بیشتری میکند.تحقیق حاضر به بررسی نحوه یاددهی انضباط مثبت به کودکان از تولد تا هجده ماهگی می پردازد
فایل word انضباط مثبت در کودکان پيش دبستاني | WORD
، هیجان زده هستند .آنها معمولاً دوست دارند با بچه های دیگر باشند و میخواهند کارهایی را وانمود کنند و انجام دهند که بزرگترها و یا خواهر و برادرهایش انجام میدهند. همزمان، آنها میخواهند عزیز شما بمانند . یکی از ویژگیهای کودکان پیش دبستانی، کنجکاوی درباره دنیایی است که در آن زندگی میکنند.مقاله حاضر به بررسی روش برخورد مثبت والدین برای رشد انضباط در کودکان پیش دبستانی می پردازد
فایل word انضباط مثبت در کودکان دبستاني | WORD
ه میتوان فهمید کودک در چه زمینه هایی امکان موفقیت بیشتری دارد آن گاه زمینه های رشد و انضباط را فراهم کرد . بچه های مدارس ابتدائی درباره دنیای خود میآموزند، با افراد جدید تعامل میکنند و سریع مستقل میشوند. قوانین ما را حغظ میکنند و روش عملکرد را به ما نشان میدهند و به ما کمک میکنند تا با دیگران در ارتباط باشیم.مقاله حاضر به بررسی یادگیری انضباط مثبت در کودکان 5 تا 9 سال می پردازد
فایل word انضباط مثبت در کودکان نوپا (18 ماهه تا 3 ساله) | WORD
اگر سختگیری جدی در کار نباشد کودکان لوس میشوند دا حالی که عکس این باور درست است و باید از خشونت و نظم آموزی خشک و بی روح به طور جدی پرهیز کرد. رفتار ما به کودکان باید کودکنه و متناسب با سن آنان باشد یعنی باید نظم اموزی را در قالبی کودکانه به آنها آموخت. بلکه باید رفتارمان در عین آمیختگی به محبت با قاطعیت همراه باشد مقاله حاضر به بررسی نحوه آموزش انضباظ مثبت به کودکان می پردازد.
فایل word اوتيسم( نشانه شناسي و درمان با رويکرد رفتاري) | WORD
رت ، آسپرگر ، و اختلال فرو پاشنده کودکی ، در زمره این دسته از اختلالات گنجانده می شوند. این تحقیق از نوع مروری می باشد که در آن تحقیقات قبلی در مورد روشهای درمانی رفتاری اوتیسم مورد بازبینی قرار گرفته است و نتایج این جمع بندی نشان داد که علتها و روشهای درمانی متععدی برای این مشکل وجود دارد که با شناسایی آنها میتوان جهت پیشگیری و درمان هرچه بیشتر این اختلال از آنه استفاده کرد.