فایل word اثرات چابکي سازمان بر اثربخشي سازمان در هواشناسي گلستان و مازندران | WORD
ماری می باشد. به منظور تعیین پایایی پرسشنامه از روش آلفای کرونباخ استفاده شد، که برای متغیر چابکی سازمان 0/76 و برای متغیر اثربخشی سازمان0/74 بدست آمد. روایی سازه پرسشنامه با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی بررسی و تایید شد. همچنین برای آزمون فرضیه های تحقیق از مدل معادلات ساختاری استفاده شد، نتایج نشان داد که چابکی سازمان و ابعاد آن )سرعت، شایستگی، پاسخگویی، انعطاف پذیری( بر اثربخشی سازمان های هواشناسی گلستان و مازندران تاثیر معناداری دارد
فایل word اثرکيفيت گزارشگري مالي و سررسيد بدهي بر کارايي سرمايه گذاري در شرکت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران | WORD
ایه گذاری افزایش می یابد. وبین سررسید بدهی های کوتاه مدت)سررسید کمتر( و کارایی سرمایه گذاری ارتباط مثبت و معناداری وجود دارد . و به موازات افزایش اندازه شرکت ، رابطهبین سررسید بدهی های کوتاه مدت و کارایی سرمایه گذاری کاهش می یابد. و به موازات افزایش عمر شرکت ، رابطه بین سررسید بدهی های کوتاه مدت و کارایی سرمایه گذاری افزایش می یابد. و به موازات افزایش قدرت مالی شرکت ، رابطه بین سررسید بدهی های کوتاه مدت و کارایی سرمایه گذاری افزایش می یابد.
فایل word اخلاق در بازاريابي و تجارت | WORD
ات بهداشتی، حفاظت محیط زیست، مشتری مداری، جلوگیری از تبلیغات فریبنده و نظیر آن را درپی داشته است لذا با توجه به اهمیت موضوع در این مقاله به بررسی نقش و ابعاد اخلاق در بازاریابی به عنوان ابزار دستیابی به بازارها و ارتقاء سودآوری پرداخته و در نهایت خواهیم دید که توجه کامل به مسائل اخلاقی در اقتصاد، بازاریابی و بازرگانی و تدوین دستورالعمل های جامع در این زمینه، در توسعه مبادلات بازرگانی و نهایتا رشد و توسعه اقتصادی تاثیر بسزایی خواهد داشت
فایل word اداراک مشتري و پاسخ به هنجارهاي اخلاقي درقانون بازار يابي خدمات حقوقي | WORD
ه و توضیح مقداری از واریانس RQ را ارائه می دهد . نتایج بیشتر نشان می دهد که سه بعد ازهنجارهای اخلاقی یعنی قیمت، روش قراردادها و اطلاعات ، صداقت وتعهد، در ارتباط با کیفیت رابطه ، ارزشهای قابل توجهی هستند. محصولات و روش قرارداد ها هیچ رابطه معنی داری با کیفیت رابطه و تعهد ندارند. RQ نقش واسطه ها را در رابطه هنجارهای بازاریابی و تعهد ایفاد می کند . مطالعات نشان می دهد که سه بعد از هنجارهای بازاریابی برای اثر بخشی بازاریابی خدمات حقوقی مفید هستند
فایل word ارائه برنامه توليد بلند مدت در مجتمع هاي معدني و صنعتي توسط برنامه ريزي آرماني GOAL PROGRAMMING مورد مطالعاتي:مجتمع معدني و صنعتي چادرملو | WORD
فعلی ) NPV (توسط نرم افزار Excel 2010 انجام شده است وبرنامه تولید بلندمدت ازطریق برنامه ریزی خطی آرمانی) GP (،ارائه شده است. درنهایت مدل برنامه ریزی آرمانی توسط نرم افزارتحقیق درعملیات GAMS اجرا شده است.نتایج بدست آمده از این پژوهش بیان کننده ترتیب استخراج تمام بلوک ها دربازه زمانی 8ساله،بارویکرددستیابی به آرمان های ازپیش تعیین شده جهت بیشینه شدن ارزش خالص فعلی) NPV ( واستفاده ازحداکثرظرفیت معدنکاری وتامین خوراک به موقع کارخانه فرآوری معدن می باشد
فایل word ارائه چارچوب شناسايي و تعيين معيارهاي انتخاب تأمينکننده با رويکرد سبز در صنايع پتروشيمي, مطالعه موردي: شرکت پتروشيمي اصفهان | WORD
رت کاملاز دیدگاه عملیاتی و راهبردی انجام دهند از طریق شیوهها و برنامههای مدیریت تأمین زنجیره تأمین سبز میباشد. اینمقاله میکوشد با استفاده از کارشناسان خبره، اطلاعات خرید و تأمینکنندگان شرکت پتروشیمی اصفهان، چارچوب سازمان یافتهای برای شناسایی و تعیین معیارهای انتخاب تأمین کنندگان با رویکرد سبز در پتروشیمی اصفهان ارائه نماید. در انتها پژوهش معیارهای یادشده در دو گروه اقتصادی شامل 5 معیار و زیست محیطی شامل 3 معیار تعیین و معرفی میگردند
فایل word ارائه روشي با استفاده از ANFIS جهت ارزيابي و رتبه بندي طرح هاي کسب و کار | WORD
ی در جهت دهی به حرکت شرکتها ایفا می کند. با توجه به اهمیت چهت دهی به طرح های کسب و کار و اهداف استراتژیک در این مقاله با استفاده ازANFIS به رتبه بندی طرح های کسب و کار پرداخته شده است. اساس کار بر این است که پس از تعیین راههای کسبو کار از کارشناسان خواسته خواهد شد که به ارزیابی طرح های کسب و کار در راستای اهداف 4 گانه کارت امتیاز متوازن و رقبا بپردازند. سپس با تعیین توابع مناسب در ANFIS این طرح های کسب و کار مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار خواهند گرفت.
فایل word ارتباط بين بعد صداقت و هيجاني بودن از شخصيت برند با وفاداري مصرف کنندگان | WORD
وهش با تکیه بر مدل شخصیت برندجنیفر آکر ) 7991 ( و مدل فرهات و مصطفی خان ) 1177 ( تدوین شده است. پرسش نامه پژوهش حاضر بر مبنای طیفلیکرت طراحی و برای سنجش پایایی پرسش نامه ها از ضریب آلفای کرونباخ و برای تجزیه و تحلیل داده های حاصل از پرسش نامه از نرم افزار علوم اجتماعی ) SPSS ( استفاده شده است. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها، تمامی فرضیه هایپژوهش مبنی بر وجود ارتباط بین ابعاد صداقت و هیجانی بودن شخصیت برند با وفاداری مصرف کنندگان را مورد تأیید قرار می دهد
فایل word ارزيابي اثر سازه هاي تکنولوژيکي بر کيفيت محيطزيست | WORD
شده است. نتایج حکایت از آن دارد که همزمان با افزایش شدت آلودگی ناشی از فعالیتهای اقتصادی، سازه های تکنولوژیکی توانسته در کشورهای توسعه یافته روند فزاینده انباشت آلودگی را تعدیل نماید و از این مجرا کیفیت محیطزیست بهبود یابد. اما این موضوع در کشورهای در حال توسعه چندان محسوس نمیباشد. به نظر میرسد، تفاوت موجود میان کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه در زمینه نهادینه شدن استفاده از سازه های تکنولوژیکی در این رابطه نقش بهسزایی ایفا مینماید
فایل word ارزيابي تاثير شاخصهاي اقتصادي بر سودآوري شرکتها با رويکردي مقايسهاي بين صنايع استراتژيک و غيراستراتژيک | WORD
این پژوهش بر اساس اطلاعات منتشره شرکت-های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، در بازه زمانی سالهای 7831 تا 7831 با نمونه انتخابی شامل 751 شرکت انجام پذیرفته است. روش مورد استفاده برای آزمون فرضیهها رگرسیون چند متغیره میباشد. نتایج آزمون فرضیات حاکیاز این است که بین متغیر میانگین نوسانات نرخ ارز و سودآوری، رابطه منفی و معناداری مشاهده گردید. همچنین بین این متغیر و سودآوری شرکت، در صنایع استراتژیک و غیر استراتژیک،تفاوت معناداری وجود دارد