فایل word نقش آموزش کارآفريني در توسعه اقتصادي ومزيت هاي رقابتي کسب و کار | WORD
آموزش کارآفرینی حاصل می شود. آموزش کارآفرینی را می توان از طریق راه های گوناگونی انجام داد از جمله برگزاری سمینارها، دوره ها و کنفرانس ها در این خصوص و همچنین از طریق افزودن رشته ی کارآفرینییا درس کارآفرینی در سیلابس درسی و رشته ی دانشگاه ها و مدارس.در عصر حاضر تمام کشورهایی که در جهان حرف اول را در اقتصاد می زنند همان کشورهایی هستند که کارآفرینی را آموزش و فرهنگ آن را در سطح جامعه کشور خود نهادینه کرده اند.
فایل word نقش ارتباطات يکپارچه بازاريابي در ايجاد و توسعه برند خدمات بانکي(مطالعه موردي: بانک مسکن استان آذربايجان شرقي) | WORD
ابی، تبلیغات و بازاریابی مستقیم نسبت به پیشبرد فروش و روابط عمومی میانگین بالاتری دارند. رگرسیون چندگانه نشان داد که تنها ابعاد پیشبرد فروش و بازاریابی مستقیم تاثیر معنی دار مستقیمی بر روی متغیرهای وابسته دارند. نتایج حاصل از تحلیل همبستگی موید تاثیر مثبت ابعاد ارتباطات یکپارچه بازاریابی در ایجاد، توسعه برند می باشد ومدل معادلات ساختاری حاکی از شدت اثر زیاد این متغیرها (متغیرهای مستقل بر وابسته) می باشد.
فایل word نقش ارتباطات يکپارچه بازاريابي در توسعه و تقويت برند خدمات بانکي(مطالعه موردي: بانک مسکن استان آذربايجان شرقي) | WORD
بی، تبلیغات و بازاریابی مستقیم نسبت به پیشبرد فروش و روابط عمومی میانگین بالاتری دارند. رگرسیون چندگانه نشان داد که تنها ابعاد پیشبرد فروش و بازاریابی مستقیم تاثیر معنی دار مستقیمی بر روی متغیرهای وابسته دارند. نتایج حاصل از تحلیل همبستگی موید تاثیر مثبت ابعاد ارتباطات یکپارچه بازاریابی در توسعه و تقویت برند می باشد و مدل معادلات ساختاری حاکی از شدت اثر زیاد این متغیرها (متغیرهای مستقل بر وابسته) می باشد
فایل word نقش دانش مشتري بر مديريت ارتباط با مشتري در شرکت ها | WORD
سازما ن، در گرو جلب رضایت مشتریان است. مدیریت دانش مشتری با تمرکز بر مشتری و ایجاد رضایت مشتری باعث سود رسانی بیشتر به سازمان و افزایش مزیت رقابتی می شود. در این مقاله ابتدا به معرفی دانش مشتری و بیان تفاوتهای آن با مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری می پردازیم و در ادامه نقش مدیریت دانش در ایجاد ارزش در مدیریت ارتباط با مشتری را بررسی می کنیم. در نهایت نقش دانش مشتری بر مدیریت ارتباط با مشتری را نشان می دهد.
فایل word نقش رفتار اخلاقي کارکنان فروش بر رضايت, اعتماد و تعهد مشتريان در صنعت خودروسازي(مورد مطالعه گروه قطعات خودرو عظام) | WORD
طعات خودرو عظام می باشد. حجم نمونه 051 نفر می باشد و برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده است. برای تحلیل داده ها از مدل یابی معادلات ساختاری و نرم افزار لیزرل بهره برداری شده است. نتایج بیانگر آنست که اخلاق حرفه ای فروشندگان، تاثیر مثبت و معناداری بر رضایت، اعتماد و تعهد او به شرکت دارد. رضایت بر اعتماد و اعتماد بر تعهد مشتری اثرگذار است. نتایج نشان می دهد که مدل تحقیق برازش مناسبی با داده ها داشته است.
فایل word نقش سرمايه اجتماعي و اخلاق حرفه اي در توسعه | WORD
فه ای در تجارت و تولید و بررسی تأثیر مسئولیت پذیری و قابلیت اعتماد بر توسعه ی انفرادی، شکوفایی سازمانها و رشد و توسعه (سعادت جمعی)جوامع پرداخته ایم. روش بررسی عمدتاً تحلیلی و توصیفی در حوزه نظریه و استنباطی در حوزه تجربه است. نتایج گویای تأثیر نسبتاً قوی اخلاق حرفه ای و سرمایه اجتماعی در شکوفایی سازمانها و جوامع بوده و این نتایج می تواند در راستای ارتقاء بهره وری و اثربخشی در سازمانها مورد استفاده قرار گیرد.
فایل word نقش فناوري اطلاعات در کارآفريني و اشتغالزايي فارغ التحصيلان دانشگاهي | WORD
فارغ التحصیلان دانشگاهی، سبب پویایی کار آفرینی آنها و رشد و اقتصادی جامعه می شود. این مقاله، تأکید بر نقش کارگشای فناوری اطلاعات در کار آفرینی و اشتغال زایی به عنوان یکی از راه ها ی کاهش نرخ بیکاری و عدم پیشرفت شغلی فارغ التحصیلان دانشگاهی در اجتماعی است که بخش عظیمی از فارغ التحصیلان دانشگاهی علی رغم برخورداری از استعداد و انرژی کافی، بیکار ویا از اشتغال متناسب با تحصیلات وتوانمندی لازم برخوردار نیستند.
فایل word نقش فناوري اطلاعات در مديريت منابع انساني | WORD
یط جدید آشنایی پیدا کند تا به وسیله ظرفیت های جدیدی که فناوری اطلاعات بوجود میآورد سبب ارتقاء عملکرد مدیریت منابع انسانی شود. تقریبا تمامی اندیشمندان علوم مدیریتی و اقتصادی پذیرفتهاند که منابع انسانی با کیفیت بالا، رکن اساسی توسعه اقتصادی در سطح خرد و کلان است. در این مقاله مفهوم فنآوری اطلاعات و مدیریت منابع انسانی تبیین و سپس به بررسی تأثیر فنآوری اطلاعات بر عملکردهای مدیریت منابع انسانی پرداخته میشود.
فایل word نقش مذهب بر اعتماد به نام تجاري در صنايع غذايي | WORD
ب مشتری به همراه دارد، به ویژه زمانی که در مورد ویژگی های محصول یا مزایای آن عدم اطمینانوجود داشته باشد. مهم ترین ویژگی و مشخصه یک نام تجاری، قابلیت اعتماد و اعتبار آن است. عوامل مختلفی بر اعتماد به نام تجاری تأثیر می گذارند که از بین این عوامل می توان به اعتقادات مذهبی اشاره کرد. گاهی اوقات، اعتقادات مذهبی مشتریان می تواند بر اعتماد به نام تجاری تأثیرگذار، که می تواند منجر به نتیجه ذاتی غیرقابل پیش بینی شود.
فایل word نقش مسئوليت اجتماعي شرکتي در توسعه پايدار شرکت هاي کوچک و متوسط | WORD
خود، در پایبندی به مسئولیت اجتماعی پیشرو باشد.از آنجا که مفهوم توسعه پایدار برگرفته از مسئولیت اجتماعی شرکتی است در این مقاله با روش توصیفی و مطالعات کتابخانه ای بدنبال آن هستیم که با توجه به اهمیت موضوع ابتدا تعاریفی از مسئولیت اجتماعی شرکتی و توسعه پایدار ارائه شود و سپس به بررسی nx بپردازیم . نتایج نشان داد که مسئولیت اجتماعی شرکتی از شاخصه های مهم موفقیت شرکت های کوچک و متوسط به سمت توسعه پایدار می باشد.