فایل word ناروشني ها و ابهامات رهبري سازماني | WORD
وع ، عدم انسجام در تفاهم روی صفات مشخص کننده رهبر ، استفاده از سه نظریه صفاتی، رفتاری و اقتضائی تفاوت مدیر با رهبر با هدف مقایسه مدیران با توانمندی های رهبری و مدیران فاقد این تداخل و سوء برداشت در ، نظریه اقتضائی رهبرینمونه هایی از ناروشنی های رهبری می باشند. در این میان سؤال این است که آیا راهی وجود دارد که این ابهامات و ناروشنی ها، ،توانایی ها شفاف سازی شوند و رهبری جایگاه اصلی خود را در سازمان بیابد؟
فایل word نرخ ارز, قيمتهاي نسبي و بيماري هلندي(مطالعه موردي کشورهاي نفتي) | WORD
حث قیمتهای نسبی بخشهای قابل مبادله و غیر قابل مبادله و نرخ ارز واقعی مورد استناد قرار گرفته است. نتایج حکایت از آن دارند که تفاوتهای معنی داری در عملکرد کشورهای نفتی در زمینه بیماری هلندی مشاهده می شود. بدین صورت که در عملکرد کشورهایی چون ایران، ونزوئلا و آنگولا می توان شواهدی از بیماری هلندی را مشاهده نمود. در حالی که چنین وضعیتی در گروه دیگری از کشورهای نفتی (همچون امارات، قطر و الجزایر)مشاهده نمی شود.
فایل word نقد و بررسي نظريه يادگيري سازماني مارچ و اولسون | WORD
یدات و تنگناها نیز پند می گیرند و با یادگیری واقعی (تغییر رفتار) توانایی پذیرش تغییر و تحولات را کسب نموده و خود به خلق دانش، ابداع و ابتکار می پردازند و سازمان نیز بستر مناسب برای ارائه ایده های نو را فراهم می نماید. بنابراین در این بخش سعی بر این است که به مطالعه نظری ادبیات یادگیری سازمانی، بخصوص نظریه یادگیری سازمانی مارچ و اولسون که نسبت به دیگر نظریات یادگیری کمتر مورد توجه قرارگرقته است، بپردازیم.
فایل word نقش آموزش در خلاقيت و نوآوري کارکنان در جهت تعالي بخشي سازمان | WORD
حول محور افراد میچرخد نه سرمایه. شرکت ها از منابع انسانی به عنوان اهرمی برای دستیابی به نوآوری استفاده میکنند. شرکت های موفق آن هایی هستند که از ایده های کارمندان استقبال میکنند و بهترین آن ها را به مرحله اجرا در میآ ورند. مدیران باید نسبت به کارمندان خود واکنش نشان دهند و از طرح های نوآورانه آن ها حمایت کنند و به آن ها انگیزه دهند، در این مقاله با روش کتابخانه ای توصیفی به بیان این مسئله پرداخته شده است.
فایل word نقش آموزش کارآفريني در توسعه اقتصادي ومزيت هاي رقابتي کسب و کار | WORD
زش کارآفرینی حاصل می شود. آموزش کارآفرینی را می توان از طریق راه های گوناگونی انجام داد از جمله برگزاری سمینارها، دوره ها و کنفرانس ها در این خصوص و همچنین از طریق افزودن رشته ی کارآفرینییا درس کارآفرینی در سیلابس درسی و رشته ی دانشگاه ها و مدارس.در عصر حاضر تمام کشورهایی که در جهان حرف اول را در اقتصاد می زنند همان کشورهایی هستند که کارآفرینی را آموزش و فرهنگ آن را در سطح جامعه کشور خود نهادینه کرده اند.
فایل word نقش ارتباطات يکپارچه بازاريابي در ايجاد و توسعه برند خدمات بانکي(مطالعه موردي: بانک مسکن استان آذربايجان شرقي) | WORD
تبلیغات و بازاریابی مستقیم نسبت به پیشبرد فروش و روابط عمومی میانگین بالاتری دارند. رگرسیون چندگانه نشان داد که تنها ابعاد پیشبرد فروش و بازاریابی مستقیم تاثیر معنی دار مستقیمی بر روی متغیرهای وابسته دارند. نتایج حاصل از تحلیل همبستگی موید تاثیر مثبت ابعاد ارتباطات یکپارچه بازاریابی در ایجاد، توسعه برند می باشد ومدل معادلات ساختاری حاکی از شدت اثر زیاد این متغیرها (متغیرهای مستقل بر وابسته) می باشد.
فایل word نقش ارتباطات يکپارچه بازاريابي در توسعه و تقويت برند خدمات بانکي(مطالعه موردي: بانک مسکن استان آذربايجان شرقي) | WORD
تبلیغات و بازاریابی مستقیم نسبت به پیشبرد فروش و روابط عمومی میانگین بالاتری دارند. رگرسیون چندگانه نشان داد که تنها ابعاد پیشبرد فروش و بازاریابی مستقیم تاثیر معنی دار مستقیمی بر روی متغیرهای وابسته دارند. نتایج حاصل از تحلیل همبستگی موید تاثیر مثبت ابعاد ارتباطات یکپارچه بازاریابی در توسعه و تقویت برند می باشد و مدل معادلات ساختاری حاکی از شدت اثر زیاد این متغیرها (متغیرهای مستقل بر وابسته) می باشد
فایل word نقش دانش مشتري بر مديريت ارتباط با مشتري در شرکت ها | WORD
ا ن، در گرو جلب رضایت مشتریان است. مدیریت دانش مشتری با تمرکز بر مشتری و ایجاد رضایت مشتری باعث سود رسانی بیشتر به سازمان و افزایش مزیت رقابتی می شود. در این مقاله ابتدا به معرفی دانش مشتری و بیان تفاوتهای آن با مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری می پردازیم و در ادامه نقش مدیریت دانش در ایجاد ارزش در مدیریت ارتباط با مشتری را بررسی می کنیم. در نهایت نقش دانش مشتری بر مدیریت ارتباط با مشتری را نشان می دهد.
فایل word نقش رفتار اخلاقي کارکنان فروش بر رضايت, اعتماد و تعهد مشتريان در صنعت خودروسازي(مورد مطالعه گروه قطعات خودرو عظام) | WORD
خودرو عظام می باشد. حجم نمونه 051 نفر می باشد و برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده است. برای تحلیل داده ها از مدل یابی معادلات ساختاری و نرم افزار لیزرل بهره برداری شده است. نتایج بیانگر آنست که اخلاق حرفه ای فروشندگان، تاثیر مثبت و معناداری بر رضایت، اعتماد و تعهد او به شرکت دارد. رضایت بر اعتماد و اعتماد بر تعهد مشتری اثرگذار است. نتایج نشان می دهد که مدل تحقیق برازش مناسبی با داده ها داشته است.
فایل word نقش سرمايه اجتماعي و اخلاق حرفه اي در توسعه | WORD
در تجارت و تولید و بررسی تأثیر مسئولیت پذیری و قابلیت اعتماد بر توسعه ی انفرادی، شکوفایی سازمانها و رشد و توسعه (سعادت جمعی)جوامع پرداخته ایم. روش بررسی عمدتاً تحلیلی و توصیفی در حوزه نظریه و استنباطی در حوزه تجربه است. نتایج گویای تأثیر نسبتاً قوی اخلاق حرفه ای و سرمایه اجتماعی در شکوفایی سازمانها و جوامع بوده و این نتایج می تواند در راستای ارتقاء بهره وری و اثربخشی در سازمانها مورد استفاده قرار گیرد.